Vzdálený přístup team

Zabezpečený přenos komunikace pro vizuální podporu s nastavením.

Telefonická podpora
800 205 205

Potřebujete se poradit nebo zeptat?

Rychlý dotaz

Podpora
Podpora
pro výhodné a bezpečné
online obchodování
800 205 205

Poplatky

Portál STOX.cz, je určen zájemcům o podporu online obchodování, kteří mají uzavřenou smlouvu o vedení obchodního účtu u Interactive Brokers.

 

 

Měsíčně max. CZK 990 / USD 45 / EUR 38

a pak už nejlevněji na trhu!

 

 

Ceník služeb

Ceník uveřejněný na těchto stránkách je koncipován jako součet poplatku GC za technickou podporu* a poplatků obchodníka Interactive Brokers, které vychází z platného ceníku uvedeného na jeho internetových stránkách.

 

Poplatky za technickou podporu účtuje GC dle obchodní aktivity klientova obchodního účtu.

Technická podpora Sazba fixní dle měny Měsíční limit tech. podpory (max.) Vyúčtovací
období
USD 5,00 CZK 990,- měsíčně
EUR 4,00

 

Jednotlivé fixní sazby jsou připočteny k obchodům v měně obchodu. Limit poplatku za tech. podporu je pak vyúčtován / refundován dle základní měny klientova účtu, případně v jiné disponibilní měně v ekvivalentu k CZK. (Dle aktuálního kurzu koruny kolem USD 45; EUR 38)

 

 

Příklad obchodů Měsíční limit tech. podpory
100 ks @ USD 25 = USD 6 CZK 990 / USD 45 / EUR 38

 

Rozpis nákladů na 1 obchod před dosažením limitu na tech. podporu

Trh Měna Fixní poplatek* Poplatek IBUK Min.
USA USD 5 0.005 / kus 6
GER EUR 4 0,10% / obj. 8

 

Obchody za měsíc: Zaplacené a refundované poplatky
20 obchodů za měsíc
20 x USD 6 =  USD 120 Refundace USD +75
5 obchodů za měsíc
5  x USD 6 = USD 30 Celkové náklady: USD 30

 

*Technická podpora spočívá zejména v nastavení obchodní platformy TWS, řešení změnových požadavků při zadávání pokynů prostřednictvím platformy TWS, exporty obchodních sestav, portfolio analýzy, nastavení Account Managementu, aktualizace formulářů v souvislosti s legislativou obchodníka, nastavení notifikací pro vklady nebo výběry finančních prostředků z obchodního účtu, řešení potíží s přístupem (zapomenuté heslo), ztráty bezpečnostních karet nebo podpora při nedostupnosti služeb pro výpadek konektivity a další klienty specifikované požadavky jako jsou zejména informační servis z kapitálových trhů, poskytovaný v obecném měřítku anebo případné další technické požadavky.