Vzdálený přístup team

Tento přenost je zabezpečen a jeho průběh můžete kdykoliv sledovat i ukončit.

Telefonická podpora
800 205 205

Chcete se poradit nebo zeptat?
(bezplatná linka na území ČR).

Rychlý dotaz

Podpora
Pro výhodné a bezpečné
online obchodování
s akciemi a etf
800 205 205

FAQ

Nejčastější otázky a odpovědi

Ing. Libor Stoklu00e1sek

Ing. Libor Stoklásek

Analytik a manažer portálu STOX.cz Investor a obchodník

Chtěl bych vyzkoušet platformu dříve, než si otevřu obchodní účet, je to možné?

Ano, máte-li zájem o demo účet, kontaktujte manažery portálu STOX.cz a následně Vám bude poslán přístup k platformě Trader Workstation a přihlašovací údaje k Vašemu simulovanému účtu.

Jaký je minimální vklad pro založení obchodního účtu?

Minimální vklad pro založení obchodního účtu je 3000 USD, nebo ekvivalent stejné hodnoty v měnách CZK, EUR, GBP či CHF.

Jak mohu rychle a efektivně otevřít obchodní účet?

Nejrychlejším způsobem, jak otevřít obchodní účet, je vyplnění online registrační zóny po zaregistrování a přihlášení na stránkách stox.cz. Účet lze samozřejmě otevřít i v sídle společnosti Grant Capital a.s. v Brně anebo korespondenční formou zasláním smluvní dokumentace.

Jaké dokumenty budu potřebovat pro online registraci?

K vyplnění smluvní dokumentace v registrační zóně je zapotřebí oboustranná kopie občanského průkazu (pasu). Dále, pro potvrzení Vaší aktuální adresy je nutná fotokopie (scan) hlavičky bankovního výpisu, ze kterého budete posílat finanční prostředky určené k obchodování.

Jak dlouho trvá založení obchodního účtu?

Proces od předání smluvní dokumentace, založení účtu a převodu peněz trvá z naší zkušenosti 7-10 dní, poté má klient vše připraveno k reálnému obchodování.

Jsou poplatky za obchod uvedené v ceníku za jeden pokyn či nákup a prodej zvoleného aktiva?

Poplatek z obchodování se vztahuje k jednomu směru pokynu (nákup, nebo prodej).

Jaká je ochrana účtu vůči úpadku obchodníka?

Zákaznické účty u obchodníka jsou chráněny Společností pro ochranu investorských cenných papírů (SIPC) s maximálním krytím 500 000 USD (s hotovostním sub limitem 250 000 USD).

Je pro mě výhodnější instalovat TWS, anebo ho zpustit přes vzdálený přístup odkudkoli?

V případě, že máte pomalejší počítač, nebo pomalejší internetové připojení, doporučujeme Vám nainstalovat program do Vašeho počítače. V případě, že používáte TWS odkudkoli, tak máte přístup ke svému obchodnímu účtu, z kteréhokoli počítače s připojením na internet.

Co dále nabízí portál Stox.cz, kromě levnějších poplatků a podpory klientů?

Stox.cz nabízí kromě profesionální podpory také možnost  individuálních konzultací, kde se začátečníci mohou naučit základy o fundamentální a technické analýze a mnoho dalších zajímavostí. Klientům jsou na denní bázi poskytovány investiční přehledy vycházející z pravidelných firemních porad zkušených analytiků. Zaškolení v profesionální obchodní platformě TWS je samozřejmostí.

Ing. David Janoušek

Hlavní analytik

Je poslání peněz z obchodního účtu zpět na osobní účet zpoplatněno?

Zaslání peněz z obchodního účtu zpět na Váš osobní účet je jednou za měsíc zdarma. Každý další převod peněz před uplynutím měsíční lhůty je zpoplatněn 10 USD.

Jak dlouho trvá zaslání peněz z obchodního účtu na osobní účet?

Po zadání požadavku pro zaslání peněz zpět z obchodního účtu na účet osobní dojde k připsání prostředků během 1 až 3 pracovních dní, v závislosti na převáděné měně. CZK z praxe do 24 hodin, pokud jsou již vypořádané obchody (T+2).

Kde najdu informace pro daňové přiznání?

Po přihlášení do zprávy obchodního účtu na internetových stránkách obchodníka lze automaticky vytvořit materiály pro daňové přiznání a veškeré další potřebné materiály.

Je možné vytvořit shrnutí vývoje mého obchodního účtu?

Po přihlášení do zprávy obchodního účtu na internetových stránkách lze vytvořit souhrn vývoje stavu Vašeho obchodního účtu ve sledovaných obdobích a analyzovat realizované obchody. (Portfolio Report nebo Activity Statement)

Lze zadávat obchodní pokyny a sledovat vývoj obchodního účtu i když nejsem doma u počítače?

Zadávat obchodní pokyny a sledovat vývoj Vašeho obchodního účtu můžete i z Vašeho chytrého telefonu nebo tabletu, do kterého si nainstalujete mobilní verzi obchodní platformy. Ovládání je jednoduché, intuitivní a dostatečné pro práci mimo Váš domov.

Můžu na obchodním účtu držet finanční prostředky v různých měnách?

Obchodní účet podporuje rozložení finančních prostředků do více světových měn, kdy můžete provést směnu například do amerických dolarů, eur, japonského jenu či švýcarského franku a dalších světových měn.

Lze přizpůsobit obchodní platformu mému obchodnímu stylu?

Obchodní platforma nabízí sofistikované řešení a mnoho prvků usnadňujících zadávání obchodních pokynů, sledování portfolia akcií, fundamentů či stavu Vaše účtu. S nastavením Vám pomůže naše online podpora, která navrhne optimální řešení pro Váš obchodní styl.

Kde lze nalézt shrnutí obchodu před jeho realizací a zaplacené poplatky?

Obchodní platforma umožňuje před zadáním obchodního pokynu zobrazit shrnutí obchodu, které obsahuje poplatky, celkovou hodnotu otevírané pozice a další detaily pokynu.