Vzdálený přístup team

Zabezpečený přenos komunikace pro vizuální podporu s nastavením.

Telefonická podpora
800 205 205

Potřebujete se poradit nebo zeptat?

Rychlý dotaz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely jednání o poskytnutí investičních služeb a zasílání obchodních sdělení a seznámil/a jsem se s informacemi o ochraně osobních údajů a těm rozumím.

Podpora
Podpora
pro výhodné a bezpečné
online obchodování
800 205 205

Q&A

Nejčastější otázky a odpovědi

Ing. Libor Stoklu00e1sek

Ing. Libor Stoklásek, MBA

Analytik a manažer portálu STOX.cz Investor a obchodník

Chtěl bych vyzkoušet platformu dříve, než si otevřu obchodní účet, je to možné?

Ano, máte-li zájem o demo účet, poskytneme Vám testovací přístup k platformě TWS.

Jaký je minimální vklad pro založení obchodního účtu?

Minimální vklad pro založení obchodního účtu je 3000 USD, nebo ekvivalent stejné hodnoty v jiné z 22 možných měn. (lze i CZK, EUR, GBP či CHF).

Jak mohu rychle získat obchodní účet?

Pro podání žádosti o otevření účtu je nutné vyplnit registrační a jiné požadované informace. Standardně lze celý proces vyřídit online. 

Jaké dokumenty budu potřebovat pro online registraci?

K vyplnění smluvní dokumentace v registrační zóně je zapotřebí oboustranná kopie občanského průkazu a kopie pasu. Dále, pro potvrzení Vaší aktuální adresy budete potřebovat fotokopie (sken) hlavičky bankovního výpisu, ze kterého budete posílat finanční prostředky určené k obchodování.

Jak dlouho trvá založení obchodního účtu?

Proces od předání smluvní dokumentace, založení účtu a převodu peněz trvá z naší zkušenosti 2-5 dní.

Jsou poplatky za obchod uvedené v ceníku za jeden pokyn či nákup a prodej zvoleného aktiva?

Poplatek obchodníka pojený s obchodováním se vždy vztahuje k jednomu směru pokynu (nákup nebo prodej).
Poplatek spojený s technickou podporou je regresivní s maximálním limitem v ekvivalentu CZK 990,- účtovaný měsíčně. Podle aktivity tedy můžete zaplatit jen například USD 5,00 ale nikdy ne více jako CZK 990,- (kolem USD 45,00; EUR 38,00 dle aktuálního kurzu CZK)

Je pro mě výhodnější instalovat TWS, anebo ho spustit přes vzdálený přístup odkudkoli?

V případě že máte pomalejší počítač nebo pomalejší internetové připojení, doporučujeme Vám nainstalovat program do Vašeho počítače. V případě, že používáte TWS odkudkoli, tak máte přístup ke svému obchodnímu účtu, z kteréhokoli počítače s připojením na internet prostřednictvím odkazu na stránkách STOX.cz.

Co dále nabízí portál Stox.cz, kromě podpory klientům?

Stox.cz nabízí kromě podpory také možnost  individuálních konzultací, kde se začátečníci mohou naučit základy o fundamentální a technické analýze anebo mnoho dalších zajímavostí. Klientům jsou na denní bázi poskytovány přehledy vývoje na trzích. Můžete na požádání získat i zaškolení v platformě TWS. Další informace získáte již přímo na webu v popisu služeb.

Ing. David Janoušek

Hlavní analytik Analytik

Je poslání peněz z obchodního účtu zpět na osobní účet zpoplatněno?

Zaslání peněz z obchodního účtu zpět na Váš osobní účet je jednou za měsíc zdarma. Každý další převod peněz před uplynutím měsíční lhůty je zpoplatněn.

Jak dlouho trvá zaslání peněz z obchodního účtu na osobní účet?

Po zadání požadavku pro zaslání peněz zpět z obchodního účtu na účet osobní v ČR dojde k připsání prostředků během 1 až 3 pracovních dní, v závislosti na převáděné měně. CZK z praxe do 24 hodin, pokud jsou již vypořádané obchody (T+2).

Kde najdu informace pro daňové přiznání?

Po přihlášení do správy obchodního účtu (Account Management) na internetových stránkách obchodníka lze zvolit vhodné podklady potřebné pro daňové přiznání.

Je možné vytvořit náhled nebo shrnutí vývoje mého obchodního účtu?

Po přihlášení do správy obchodního účtu na internetových stránkách lze vytvořit souhrn vývoje stavu Vašeho obchodního účtu ve sledovaných obdobích a analyzovat realizované obchody.
(Portfolio Report nebo Activity Statement)

Lze zadat obchodní pokyn a sledovat vývoj obchodního účtu, i když nejsem doma u počítače?

Zadávat obchodní pokyny a sledovat vývoj Vašeho obchodního účtu můžete i z Vašeho chytrého telefonu nebo tabletu, do kterého si nainstalujete mobilní verzi obchodní platformy.
Ovládání je jednoduché a intuitivní pro sledování i mimo Váš domov.

Můžu na obchodním účtu držet finanční prostředky v různých měnách?

Obchodní účet podporuje rozložení finančních prostředků do více světových měn, kdy můžete provést směnu například do amerických dolarů, eur, japonského jenu či švýcarského franku a dalších světových měn.

Lze přizpůsobit obchodní platformu mému obchodnímu stylu?

Obchodní platforma nabízí sofistikované řešení a mnoho prvků usnadňujících zadávání obchodních pokynů, sledování portfolia, fundamentů či stavu Vašeho účtu. S nastavením Vám pomůže naše online podpora, která navrhne optimální řešení pro Váš obchodní styl.

Kde lze nalézt shrnutí obchodu před jeho realizací a představu o nákladech / poplatcích?

Obchodní platforma umožňuje zobrazit před zadáním obchodního pokynu shrnutí obchodu. Toto shrnutí zahrnuje poplatky, celkovou hodnotu otevírané pozice a další detaily pokynu.