Vzdálený přístup team

Zabezpečený přenos komunikace pro vizuální podporu s nastavením.

Telefonická podpora
800 205 205

Potřebujete se poradit nebo zeptat?

Rychlý dotaz
Souhlasím se zpracováním osobních údajů pro účely jednání o poskytnutí investičních služeb a zasílání obchodních sdělení a seznámil/a jsem se s informacemi o ochraně osobních údajů a těm rozumím.

Podpora
Podpora
pro vaše výhodné
online obchodování
800 205 205

Vzdělávání

Švédská H&M čelí poklesu zisku

5.2.2019

Autor: Radek Říha

Švédská oděvní společnost H&M zklamala investory díky 10procentnímu poklesu ve čtvrtletním zisku. Druhý největší maloobchodní prodejce módy na světě obviňuje z úpadku investice, jejichž cílem je posílení online obchodu.

Zisk se snížil za poslední 3 roky až v roce 2018 kvůli konkurenci ze strany značek Zara, Primark a ASOS. Dále za snížení zisku může snaha o posunutí společnosti k populárnímu online obchodování v hlavních rozpočtových obchodech.

„Byl to náročný rok pro skupinu H&M a pro průmysl, ale po těžké první polovině se objevují známky, že se transformační snahy společnosti začínají projevovat,“ uvedl generální ředitel Karl-Johan Persson ve svém prohlášení.

Společnost H&M vynaložila v posledních třech měsících svého finančního roku zhruba 50 milionu dolarů na logistiku a technologii. Dále intenzivně investovala do digitální techniky a přezkoumává svou kombinaci obchodů a značek a zároveň pracuje na nové koncepci obchodů H&M.

HM